27 sie 2008

Thank God I'm A Country Boy (2008)


Postanowiłem dokonać kompilacji piosenek country z płyt, które znajdują się w mojej domowej kolekcji. Niektóre z nich są obiektywnie ważne dla gatunku (np. On The Road Again czy Your Cheatin’ Heart), inne z kolei trafiły tutaj przez moją sympatię. Wyjątkiem jest ostatni utwór na składance, który jest pewnego rodzaju żartem lub może raczej odniesieniem kulturowym.


Stworzyłem to, żeby przybliżyć niektórym ten dość mało popularny gatunek.


Okładka jest bez sensu, znaleziona w sieci.

Tracklista poniżej. Życzę przyjemnego słuchania.


Ściągamy:

http://rapidshare.com/files/140350781/Thank_God_I_m_A_Country_Boy.rar.html

Kupić się nie da.


  1. Willie Nelson – On The Road Again (Nelson)
  2. Charlie Daniels Band – The Devil Went Down To Georgia (Daniels)
  3. John Denver – Rocky Mountain High (Denver/Kniss/Tayler)
  4. Highwayman – Highwayman (Webb)
  5. Johnny Cash – A Boy Named Sue (Silverstein)
  6. Tammy Wynette – Stand By Your Man (Sherill/Wynette)
  7. Hank Williams – Why Don’t You Love Me (Like You Used To Do) (Williams)
  8. John Denver – Thank God I’m A Country Boy (Sommers)
  9. Marty Robbins – El Paso (Robbins)
  10. Willie Nelson – Angel Flying To Close To The Ground (Nelson)
  11. Kris Kristofferson – Loving Her Was Easier (Than Anything I’ll Ever Do Again) (Kristofferson)
  12. Johnny Horton – The Battle Of New Orleans (Driftwood)
  13. Johnny Cash – Country Boy (Cash)
  14. Hank Williams – Your Cheatin’ Heart (Williams)
  15. Moe Bandy – Hank Williams, You Wrote My Life (Craft)
  16. blink-182 – The Country Song (blink-182)

2 komentarze:

Tomek pisze...

yoyoyo, mega country mix. Szkoda, że nie ma Cheta Atkinsa. Dire Straits też mogłeś dać coś ;)
Johnny \m/ Znasz Folsom Prison Blues?

St. Benji pisze...

Folsom Prison zna chyba każdy lamer, wolałem dać coś mniej oklepanego, chociaż to, co dałem też jest dość mocno już.
Cheta szykuję na kolejny mix, spoko, mam tego sporo w zanadrzu. :)